Cloenda del Joc de Lectura de l'Estiu 16 “S'ha llegit un crim” i inici de les sessions de contes

Dimarts, 27/09/2016 - Biblioteca Central Xavier Amorós

Aquesta setmana les Biblioteques de Reus han fet la cloenda del Joc de Lectura de l'Estiu "S'ha llegit un crim", amb l'entrega de premis als participants, que a poc a poc han anat descobrint la nostra ciutat amb les seves petjades. L'edició d'enguany del Joc de Lectura de l'Estiu ha comptat amb més de 120 lectors, que han gaudit del misteri i les històries d'investigadors proposades pel Centre de Lectura, la Biblioteca Xavier Amorós i la Biblioteca Pere Anguera.
A més a més, van encetar les sessions de contes, amb la celebració de la primera sessió dels Contes a Cau d'Orella a la Biblioteca Xavier Amorós i Els Contes de la Cotorra a la Pere Anguera.
En la primera sessió van gaudir d'una classe de Contes i Karate molt divertida i de la màgia de la rondalla amb la veu i la música d'en Jordi Jubany amb el seu Musicontes.

Recordem que a partir d'ara les sessions de contes es podran gaudir tots els dimecres a la Biblioteca Xavier Amorós a les 17:30h i els dijous, també a les 17:30h, a la Biblioteca Pere Anguera.

Volem agrair la participació de tots/es els investigadors/es del Joc de Lectura de l'Estiu recordant que

Caminant, caminat
bones lectures