Aquest dissabte en Pau del Club Super3 va visitar la Biblioteca Central Xavier Amorós.

Dimecres, 20/12/2017 - Biblioteca Central Xavier Amorós
En Pau va fer xalar a petits i grans amb el "Conte de la Nenúfar i la Matoll". En aquesta història, en Pau  va explicar una de les seves aventures, concretament, l'última que va viure amb les seves dues elfes, la Nenúfar i la Matoll. Resulta que un dia, les dues elfes estaven avorrides per casa i en Pau va decidir emportar-se-les d'expedició a la selva. Entre micos i elefants, la Nenúfar i la Matoll van començar a buscar un gripau. I buscant, buscant... es van perdre. Sort que en Pau va trobar a la biblioteca l'ajuda dels súpers per trobar-les i els va fer pujar a l'escenari a cantar i ballar el "Kuku mamba", i  trobar finalment a les elfes que s'havien perdut.

En Pau va signar fotografies, cartells i tot el que els nens van demanar-li...