Inscripcions als clubs de lectura

Inscripció Club de lectura de la BCR

Quins clubs per a adults funcionen a la biblioteca?

Club de lectura A i B

En aquest club es llegeixen principalment novel·les, tan d'autors d'aquí com de fora. La proposta de les lectures es fa en funció d'activitats de la pròpia biblioteca o per a fer conèixer diferents literatures i obres que potser d'una altra manera no es llegirien.

Les obres que es llegeixen en aquests clubs són les mateixes, només canvia el dia de la trobada per poder facilitar als usuaris la seva inscripció. Normalment es fan l'últim dimarts i dimecres de cada mes.

Club de lectura en anglès "love2read"

Aquest club es caracteritza pel fet que les obres que es llegeixen i els debats es fan en anglès. Principalment es llegeixen novel·les, tan d'autors anglesos com no anglesos.

La trobada és el segon dimceres de cada mes.

Club de teatre "Llegir el teatre"

Aquest club pretén fer arribar el teatre al públic lector a través de les obres de teatre que es fan cada temporada al TNC i als teatres de la nostra ciutat.

Les trobades es fan en dilluns.

Club de lectura de poesia